BolecCynk

 

R E K L A M A

Komentarze Bolecnautów

  • avatar

    ~~Stalowy Narcyz napisał(a):

    797 327 931 -- tu pracuje spoko ziomek co ogarnia wszystkie takie bóle .Zadzwoń i popytaj .

    Dzięki rano zadzwonię

    25 kwietnia 2018r. o 21:28

  • avatar

    Niestety nie ma już dobrych mechaników ,którzy ogarną każdy problem .Albo inaczej - teraz auta sa tak nawalone elektronika i innymi bajerami,że po prostu nasi ,,fachowcy" nie dają sobie rady z usterkami .Kiedyś dawało się auto , mechanik wymieniał wadliwą część i tyle.Dziś albo naprawiają auta metodą prób i błędów czyli wymienię pół auta a może trafię lub odbierasz auto nie zrobione po 2 tygodniach i pan mechanik po powrocie do warsztatu po 15-tu minutach mówi - No to ja już nie wiem , powinno działać!
    Ogólnie tragedia.

    26 kwietnia 2018r. o 4:32

  • avatar

    Jedź do Polmozbytu ,chłopaki na niczym się nie znają ale mają dzieci a one chcą jeść.

    26 kwietnia 2018r. o 7:18

  • avatar

    ~~Złocistorudy Jarząb napisał(a): Niestety nie ma już dobrych mechaników ,którzy ogarną każdy problem .Albo inaczej - teraz auta sa tak nawalone elektronika i innymi bajerami,że po prostu nasi ,,fachowcy" nie dają sobie rady z usterkami .Kiedyś dawało się auto , mechanik wymieniał wadliwą część i tyle.Dziś albo naprawiają auta metodą prób i błędów czyli wymienię pół auta a może trafię lub odbierasz auto nie zrobione po 2 tygodniach i pan mechanik po powrocie do warsztatu po 15-tu minutach mówi - No to ja już nie wiem , powinno działać!
    Ogólnie tragedia.


    Oni nie potrafią 10 letnich sztrucli ogarnąć, a Ty tu piszesz o jakiś nówkach...

    26 kwietnia 2018r. o 9:53

  • avatar

    A co myślicie o mechaniku na ul.lakowej igras...zna się na rzeczy?!? Robił tam ktoś auto?!?

    26 kwietnia 2018r. o 10:06

  • avatar

    a gdzie jest lakowa?

    26 kwietnia 2018r. o 22:01

  • avatar

    koło staszica

    27 kwietnia 2018r. o 7:57

  • avatar

    Po pierwsze, to Blesławiec a nie jakiś Wrocław, więc normalka że z jakimis nietypowymi usterkami tylko wyprawa na serwis. Po drugie, nie oczekujcie ze nasi miejscowi mechanicy ogarna jakies nietypowe auto. Nie ma warsztatu ktory robi wszystko i na wszystkim sie zna, a elektromechaników dobrych to w ogole u nas jak na lekarstwo.
    Co do Polmozbytu: lubie negatywne komentarze o nich, bo za kazdym razem jak oddaje tam auto to nie ma wiekszych kolejek. A chyba jest to jak do tej pory jedyny warsztat ktory niczego mi w aucie nie spier..., ot czasem rozłożyli ręce i się przyznali ze się nie podejmą :-)

    27 kwietnia 2018r. o 21:11

R E K L A M A

Skomentuj:

Kontakt z Bolec.Info

Redakcja: redakcja@bolec.info, tel. 693-375-790
Dział Reklamy: reklama@bolec.info
Reklama na Bolec.Info: tel. 693-375-950, 693-375-799
Pełna wersja strony
Bolec.Info - wersja mobilna

Copyright © 2004-2020 by Bolec.Info (przygotowanie: Bartłomiej Mierzwa)